Indkøbsaftaler

Gymnasiefællesskabet har nu implementeret e-handel via indkøbsmodulet i Statens Indfak system på alle gymnasier der benytter Indfak og deltager i det fælles indkøbssamarbejde. Alle informationer om Moderniseringsstyrelsens, SKI’s og de lokale GF aftaler og leverandører findes i Indfak under aftaler. Det er muligt at placere elektroniske ordrer direkte fra indkøbsmodulet til leverandørerne. Ved at benytte dette indkøbssystem handler I på aftaler der har været konkurrenceudsat via EU-udbud eller lokale konkurrenceudsættelser, og der spares ressourcer ved at der er match mellem ordrer og fakturaer, samt automatisk kontrol af at I får de rigtige priser på fakturaerne. Under fanen ”aftaler” kan I også se de lokale GF aftaler på serviceydelser, og her benyttes systemet i første omgang til informationer om disse aftaler.

Hvis du er fagansvarlig og indkøber varer mv. til undervisningen, så skal du fortsat købe direkte på leverandørernes hjemmesider. Leverandørerne indenfor undervisningsmidler og produkter er i gang med at udarbejde e-kataloger til GF, og når disse er på plads i løbet af 1. kvartal 2020, så vil GF afholde møder med de fagansvarlige på alle tilsluttede gymnasier.

Hvis du har spørgsmål til e-handelsmodulet så kontakt gerne Indkøb;

Primær kontakt vedr. e-handel:     Berit Bundgaard – Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. – telefon 20645403 eller
Sekundær kontakt vedr. e-handel: Heid Povlsen – Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. – telefon 41144115